onsdag 29 februari 2012

Mina promenader...

Nu har jag gått varje morgon i en vecka, måste erkänna att jag känner mig piggare, stiger upp och äter en talrik fil och sen promenerar jag i 30 minuter, jag är så otroligt nöjd när jag kommer hem och en dag i veckan tränar jag på gymmet på Vårdcentralen så nu känns det som jag är på g, om 3 månader ska jag vägas och mätas igen, jag ber till dom högre makterna att vågen ska visa lite mindre...

Igår var jag på möte hos en glasleverantör (glasögonglas) HOYA vi var på 54e våningen i Turning Torso, imponerad, nej inte jag, gungigt var det, dock tjusig toalett, toastolen såg ut som ett liggande ägg, små froté handdukar i en stor hylla med massor av små fack där en liten handduk låg rullad till varje besökare, fint, miljövänligt, nej....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar