lördag 11 februari 2012

Kan vänja mig vid detta....

Detta livet skulle jag kunna vänja mig vid :)

Fredag em hämtade jag upp I-M och vi körde till Alvesta på kontaktpersonsutbildning, vi träffade de andra "tjejerna" och hade en kort presentation och sen blev det middag, vi hade en mycket trevlig kväll, så trevligt som bara 10 "fruntimmer" kan ha som inte känner varandra, dvs. mycket trevligt:)
Idag har varit en mycket givande dag, berättelser, föreläsning och mycket diskussioner, på lunchen rusade I-M och jag ut och fick shoppat lite, fiiina affärer i Alvesta :)

Nu ska jag strax gå till I-M's rum för lite vin innan maten.... detta är livet, omgiven av massa trevliga människor, god mat och dricka, saknar såklart mannen men träffar ju honom i morgon...

Nu ska jag iväg och känner på mig att kvällen kommer fyllas med massor av skratt och trevliga diskussioner...

3 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth
    Jag är inte van heller med blogg
    var tvungen att lägga upp en själv för att kunna skriva och du ser hur den ser ut:)
    Började läsa av en händelse om Jenny och fann sen en del andra, bland annat din
    Blir så ledsen när man ser hur denna skitsjukdom härjar och hur den förstör för människor

    Hoppas nu verkligen att allt går på rätt väg för dig
    Ha en fin dag i dag med
    Kram
    Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det lätt att vänja sig vid mys. *ler*
    Kram

    SvaraRadera