onsdag 8 februari 2012

Kom på...

Vet inte om jag har så många som följer min blogg längre, det är ju flera som jag haft mycket kontakt med som inte finns i livet längre, det gör ont att tänka på....

I vilket fall som helt, vet som sagt inte om jag har någon alls som läser, jo några vet jag men även om jag inte kommenterar så mycket som tidigare så följer jag fortfarande era bloggar, har kommit på att ju bättre jag mår ju mindre skriver jag själv, mår jag sämre så är min blogg min livlina...

Ha en underbar dag!

4 kommentarer:

  1. Klart jag läser.
    Kram
    Plexus/Svea

    SvaraRadera
  2. Jag läser :) Som varken skriver eller kommenterar så värst mycket ;)

    Kramar <3

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag läser också din blogg:)
    Skönt att du skriver så, inte ofta inne för att du mår bätre, hoppas verkligen det fortsätter så
    men du kan ju skriva om roliga ting med:)
    Dina fina Skogisar
    Kram från den namne

    SvaraRadera
  4. Jag läser. Tänker på dig ofta.

    Kram,
    Nina

    SvaraRadera