fredag 17 februari 2012

Droppen som fick bägaren att rinna över...

Nu är jag arg, ledsen och besviken... Störst risk för återfall är i OP såret, min onkolog anser inte det är nödvändigt med ultraljud...... HON anser INTE det nödvändigt..... Jag har bett att få en annan onkolog nu, jag har ju haft en del bekymmer med henne när hon inte tyckte det var så bråttom med mina läkarintyg, att jag inte fick pengar från FK då ansåg hon väl inte heller som "nödvändigt" Vi tvingades anmäla henne och då fick någon annan läkare skriva ut intygen för dom skulle bara skrivas ut och skickas, jag blir så arg när man behandlar sina patienter så, jag kan inte behandla mina kunder på det viset, jag måste arbeta för att mina kunder ska komma tillbaka, det borde vara lika viktigt för en läkare/onkolog att arbeta för att patienten INTE ska komma tillbaka...

5 kommentarer:

  1. Stå på dig det är klart du få ett ultraljud på det opererade bröstet, det är ju där cancern har funnits och där man är orolig som tidigare cancerpatient att det kan finnas kvar små elakingar... *kramar om*

    SvaraRadera
  2. Stå på dig faster! Idiot till onkolog.. Håller med dig till fullo: det borde vara lika viktigt för en läkare/onkolog att arbeta för att patienten INTE ska komma tillbaka...

    Kramar om <3

    SvaraRadera
  3. Jadu, varför har folk serviceyrken, när dom inte klarar av det. :-((
    Kramar i massor
    Snart är det midsommar. weeeee hehe

    SvaraRadera
  4. Varför har jag en sån där ful bild ?! :-(

    SvaraRadera