måndag 26 december 2011

Redan slut...

ja så va julen slut för denna gång, redan? jag vill ju att den ska vara längre... tycker väl mest synd om mig själv, har varit lite nere, dels pga magsjukan och så har jag så mycket hosta, tyvärr kan man inte i Region Skåne åka till VC och säga att jag har hosta, jag vill ha lungorna röntgade, så enkelt är det inte.. har även lite yrsel som med all sannolikhet bottnar i stress, tycker egentligen inte att jag stressar men jag gör nog det ändå, far än hit och än dit, ska fixa och dona och pyssla med allt..... det funkade innan cytostatikan men inte efter, huvudet funkar inte som förr, bara att inse, så mitt nyårslöfte ska bli att kunna säga NEJ!

4 kommentarer:

  1. Inget kul att vara sjuker....krya på dej!!

    SvaraRadera
  2. Åh du måste ta hand om dig !!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stressrelaterad yrsel är mkt svår att bli av med.... Så bra att du säger NEJ OCH STOPP i tid.

    SvaraRadera
  4. Hej Lisbet
    Fann dig blogg av en händelse och fick en chock!
    Vad du gått igenom!
    Önskar dig all lycka och att skiten försvinner
    Kram
    Lisbeth

    SvaraRadera