söndag 1 januari 2012

Summering av 2011..

Tja.. hur ska man summera 2011, vad har hänt? Hur är det med minnet?....
Började i februari att arbetsträna två timmar om dagen, blev "utsläppt" från CSK

i Mars var jag på SVERAKs årsmöte i Borås, i April började jag hos Torkel igen, i Maj fick
jag akupunktur mot vallningarna, vet inte om jag tror det hjälpte så mycket...
Jag började jobba i juni, var inte sjukskriven mer och det var underbart!
I Juni var det mycket förberedelser inför utställningen i Juli och vi hade även utställningar
i Kalmar där jag jobbade och i Stockholm som vi kombinerade med några dagars semester.
Under hösten var det lite utställningar, Kristianstad, Uppsala och Göteborg bla.
I Oktober var Carin, Karin och jag och sålde för Rosa Bandet på Tomelilla marknad, en
mycket trevlig dag där många fick chansen att se hur ett lösbröst ser ut, givetvis kostade det pengar
och alla pengarna gick oavkortat till BC insamlingen. I december var vi i Göteborg, en dag på Lisebergs
julmarknad och två dagar på kattutställning, en mycket trevlig helg..

Undet hösten har jag haft några gallstensanfall, grymt ont gör det, jag har varit konstigt trött hela december och dagen innan nyårsafton visade det sig att jag fått Bälstros, var på Vårscentralen och
fick en dunderkur piller och redan dagen efter var jag piggare, idag är jag ännu piggare och börjar känna igen mig själv... Jag har även varit på plastikliniken i Malmö och träffat läkaren där som lovat att jag ska få ett nytt bröst som ska göras av min mage, är sååå lycklig över detta och jag hoppas ha en ny tutte till nästa jul...
Jag ska även gå kurs i Alvesta för att bli kontaktperson i vår BC förening, jag hoppas kunna stötta BC drabbade i framtiden...
Detta var ett litet utdrag av mitt 2011...

Nu hoppas jag 2011 års elände stannar där och 2012 blir ett bättre år, det måste bli ett bra år!

Kram till alla mina fina vänner både här, på FB och i "riktiga" livet

4 kommentarer:

  1. Härligt Lisbet, 2012 ska bli bättre!! Så bra att pillerna hjälper och kom-i-håg det där med 6:1

    SvaraRadera
  2. Vilket år du haft!
    Nu hoppas man att 2012 blir året det vänder för dig igen
    God fortsättning
    Kram
    lisbeth

    SvaraRadera
  3. sTOR Kram till dig och det kan bara bli bättre.
    Tazz&Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas på ett gott 2012, har man haft BC så hänger det ju med ett tag tyvärr!

    SvaraRadera