fredag 20 januari 2012

Vårdcentralen idag...

Idag hade jag tid på VC, jag har en underbar läkare som verkligen förstår att jag mår dåligt, just nu känns det nästan som det är psykiskt eller inbillning jag har ont överallt, ont i alla leder, jag går på "korvar" jag är anfådd, har hosta och ont i lungan på vänstra sidan... inbillar jag mig eller? jag har en superbra läkare som verkligen förstår att jag mår dåligt av detta så nu har jag remiss till lungröntgen, blodprover har tagits både på "ledvärken" och på vitaminbrist, jag ska äta dikofenack ett par veckor för att se om värken blir bättre eller sämre och jag ska på andningstest, min läkare är verkligen fantastisk som tror på mig och ger mig alla dessa tester... nu åerstår att invänta svaren, hoppas få till lungröntgen nästa vecka, dom har drop in i Ystad, snacka om smidighet!

Igår kom äntligen lite snö, och med ens blev det ljusare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar