fredag 13 januari 2012

Mindre bra dag....

Det går upp och det går ner, idag var det mest ner... ville ha en lugn dag hemma men fick köra och handla och vips hade nästan hela dagen gått, jag hann med en runda i solen, det blev den lilla rundan på ca 3.5 km och det var tungt, jag har det lite jobbigt med andnigen och jag riktigt ont på ryggen på vänster sida lite högre upp än midjan.... är det lungan? jag är trött igen som innan bältrosen... blir bara så nojjig och försöker att inte tänka... har läkarbesök på fredag i nästa vecka, ska diskutera min gallsten och gruset, om jag ska gå på en op, mina fötter som bara blir värre, känns som jag går på korvar, mina handleder, usch jag blir så trött när jag tänker på alla krämpor... hoppas det blir en bättre dag i morgon...

3 kommentarer:

  1. Stackare, du får verkligen stå ut med mycket. Hoppas verkligen att helgen har varit bättre och att läkaren kan hjälpa dig på bästa sätt.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kramar om och hoppas morgondagen blir bättre.
    Kram

    SvaraRadera