tisdag 13 december 2011

Kontakt person och chipkastrering...

I söndags var jag hos veterinären i Helsingborg och hjälpte till när det testades katter för HCM, jag hade min lillkille Flash Gordon med för han skulle chippkastreras, det är ett microchip som sätts i nacken som ska göra honom tillfälligt kastrerad och ointreserad av att para alla dom andra katterna som är kastrater, förhoppningsvis kommer han bli lugnare nu, och förhoppningsvis sitter det i ca ett år.

Jag har fått papper om kursen jag ska gå i februari och april för att bli kontaktperson för andra kvinnor med bröstcancer, det ska bli mycket intressant och jag hoppas jag har något att ge, känner mig redo att hjälpa andra....

Idag steg vi upp 7.00 och åt frukost till Luciamorgon, det var så mysigt.

Nu fattas bara snön för att julstämningen ska komma, på fredag ska jag ut och julhandla med Carolina och Ebba, längtar efter Ebba....

2 kommentarer:

  1. Härligt Lisbet, du blir säkert en superbra KP. Vi ses på torsdag.

    SvaraRadera
  2. Säger som carin.super bra kommer du bli. Kram

    SvaraRadera