lördag 17 december 2011

Lördag innan jul...

Igår var jag och handlade de sista julklapparna, skönt att vara klar med det, nu måste jag dock köpa papper för jag hade inget att slå in i, granen ska inhandlas idag och i morgon klär vi den.
Ikväll är vi bortbjudna till goa vänner på lutfisk, det ska bli så gott.

I torsdags var Carin och jag på julfest med BRO Victoria, fint luciatåg som Carin och jag såg bakifrån eftersom vi kom lite senare, det är alltid förlagt till torsdagar mellan 18,30-19,00 och det är den enda dagen iveckan jag inte kan sluta tidigare eftrsom jag jobbar ensam då, maten var OK, ingen sensation precis, kallt som attan i lokalen och vi fick några vinster på lotteriet.

Jag är ev. ledig på tisdag och onsdag och då ska det fixas lite julgodis, sill och rödkål...

1 kommentar:

  1. Då är det tur vi har kärringatjööror. Ny erfarenhet med baksidan av Luciatåget ;)

    SvaraRadera