onsdag 7 december 2011

Baka liten kaka...

Som vanligt när jag tänker skriva här så är klockan nästan midnatt.
Idag kom dottern och svärdottern på besök för att vi skulle baka,
det blev många kakor och bröd, vilket nu känns i min arm...

Egentligen borde jag gå och lägga mig med sitter här och "flummar" på nätet,
har beställt en del julklappar och det är så skönt att kunna fixa snabbt och enkelt.

Carin har överlämnat alla namnlistorna till politikerna från Region Skåne, hälso & sjukvårdsnämnden, det var ett gäng som samlades i måndags och även sydnytt och TV4 var där och filmade
vi hoppas verkligen att detta kommer hjälpa Lydiagården. Carin kämpar med näbbar och klor och gör ett kanonjobb och jag är så glad och stolt över att hon är min vän, just nu kämpar hon även med sin infekterade "tutte" som inte riktigt vill läka.

I helgen som gick var vi i Göteborg ihop med Annelie och Håkan, fredagen tillbringade vi på Liseberg och det var riktigt mysigt och fint.
Lörd och sönd var vi på utställning och vi hade riktigt trevligt med alla goa vänner, Musse föll på målsnöret så det blev inga BIS denna gången, men vi säger, "Summerdays" vi kommer tillbaka ;)
Leif lyckades dra på sig en ordentlig förkylning så han mådde inte så bra men det verkar som ingen av oss andra fick den.

Nu ska jag ta min trötta kropp och hoppa i säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar