måndag 28 november 2011

Suck...

Ja är det inte det ena så är de det andra, fick gallstensanfall igen idag, chefen är på semester så jag fick ringa vår massör som snällt åkte och satte upp lapp på jobb att det var stängt pga sjukdom, jag tog mig till VårdCentralen i Dalby och dom tog emot mig direkt och det konstaterades att det var gallsten, fick en spruta som tog bort smärtan nästan direkt, nu har jag fått recept på medicin och det känns skönt att ha hemma till nästa gång. Eftersom smärtan försvann kunde jag ta mig till jobb och det funkade bra att jobba, lite trött och öm i kroppen men glad av att slippa ha ont..

Hela helgen har gått åt till Kattens dag, jag och två andra i klubben har stått på Arken Zoo i Korsholm
och det var en trevlig butik som vi gärna återvänder till.

Till helgen som kommer blir det utställning i Göteborg, vi kör upp på fredag morgon och går på Liseberg och sen är det då utställning lörd och sönd.

Nu ska jag ta min ömma kropp och gå och lägga mig... Sov Gott!

1 kommentar:

  1. Så himla orättvist. Du borde få må helt bra nu.
    STOR Kram

    SvaraRadera