måndag 21 november 2011

Händer mycket och inget...

Händer inte så mycket tycker jag men ändå hinner jag inte med, dagarna är fullbokade av antingen jobb eller att umgås med vänner, har bakat med ett par av mina vänner för klubben, vi hade medlemsmöte igår söndag så i fredags skulle vi baka lussekatter och peppar kakor, vi hade även med världens godaste Ebba, hon bakade sin första "lussekatt" eller daggmask som Leif tyckte den liknade, tror inte hennes föräldrar håller med;)
Imorgon ska jag förhoppningsvis inte jobba så länge, jag ska hem och julpynta, nu ska ljusstakarna fram, på onsdag är jag ledig och då ska det inhandlas hyacinter sen jobbar jag hela dagar tors, fre, mån och tisdag, till helgen ska jag vara hela dagarna på Arken Zoo i Korsholm och propagera för katten på kattens dag.

2 kommentarer: