tisdag 25 oktober 2011

Rosa Bandet Galan!

Ikväll är det Rosa Bandet galan på TV 3, det är också 1 år sedan jag var på Lydiagården, det var en vecka som betyder väldigt mycket för mig, som fick mig att bli starkare och orka gå vidare och acceptera att jag haft cancer....
Hjälp oss hjälpa, kom till Tomelilla och Mikaeli marknad i morgon och skriv under på våra listor att Lydiagården behövs,
vi måste få politikerna att förstå hur viktig Lydiagården är...

Målet är att alla ska överleva cancer i framtiden.
Tänk på våra barn så att de inte behöver bli föräldralösa eller själv drabbas av denna sjukdom då de växer upp!

HÄR hittar du min insamling!

SMS:a BESEGRA 3685 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen.
Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan.
Annars blir din gåva presenterad som anonym.
Exempel: BESEGRA 3685 Johan Ek

Tack för din gåva!

1 kommentar: