söndag 30 oktober 2011

Diplomeringstest!

Idag är det utbildning här hemma, 3 kvinnor som ska göra testet för att bli Diplomerade uppfödare, hoppas jag lyckats lära dom något så dom klarar det.

Annars har det varit en ganska intensiv vecka, i torsdags stod jag, Carin och Karin på Mikaelimarknad och sålde för Rosa Bandet, vi fick tom. låna en bössa av Röda Korset för vår blev full på bara någon timme, vi har fyllt 2 bössor så mycket så frågan är om dom får ut pengarna hihi... Efter marknaden körde vi till Kristianstad för att delta på Ljusmanifestationen, vackert med alla marchallerna.

Igår målade vi om i datarummet, äntligen fick vi bort den gräsliga färgen vi målade med då vi flyttade in för 4,5 år sedan, det blev lite fel i valet av färg då men nu är det fint, rummet blev betydligt "större"
Nu är det bara golvet som behöver fixas och jag tror vi tar det i ett annat liv (kom precis på att då måste vi ta bort alla kablarna som jag jobbat så hårt för att få upp under skrivborden)
Min arm är ju inte alls rolig idag, hade inte strumpan på igår då vi målade så nu är den extra svullen och gör ont men jag har själv orsakat det så jag får väl bita ihop...

Ha en fin dag alla!

1 kommentar: