lördag 22 september 2012

Tuffa dagar!

Kämpar på med att söka jobb och hoppas på att få något vettigt att göra, inte så att jag inte har något att pyssla med men det hade ju inte varit fel om man fått lite betalt också.

Vi har haft en jobbig tid då vår vackra Musse hastigt togs ifrån oss, ingen som inte levt med djur kan förstå hur ont det gör att mista sin älskade vän, det är många här på bloggen som vet vem Musse var, hon var min glädje många gånger när jag var sjuk, tyvärr blev hon hastigt sjuk endast 6 år gammal och på bara två dagar var hon i sin katthimmel... Det gör sååå ont....

Men så vänder det och det kommer glädje i livet igen, jag har världens mest underbara man som vet hur mycket det betyder för mig att kunna åka på kattutställningar så det kommer att flytta hit en ny liten kisse.
Hon kommer aldrig kunna ta Musses plats men sorgen blir lättare att bära när man har något fint att se fram emot.

Hoppas allt får en fin dag! Hösten är på ingång!

2 kommentarer:

  1. Inget djur kan ersätta ett annat, men man får ju en ny liten kärlek. Underbart.
    Lycka till i jobbsökandet.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. I Många kramar från mig och ligan!

    SvaraRadera