torsdag 13 september 2012

Pyssel

Det är som vanligt länge sedan jag skrev, det har varit flera som förlorat kampen mot sin cancer och det tynger väldigt mycket... Det finns även flera som kämpar mot spridd bröstcancer och jag tänker på dom varje dag och ber och hoppas att dom ska vinna... Vi har börjar pyssla lite i vår grupp för lite yngre kvinnor, vi har inget namn men du kanske kan hjälpa oss att komma på något? Vi kommer vara ute och synas i oktober och ska då sälja förutom Rosa Bandet våra egna Änglar...


 Nyckelringarna kostar 100 kr styck, man kan betala in till Bröstcancerföreningen,
maila mig så berättar jag hur du ska göra.

De små änglarna kostar 50 kr styck och
de större 100 kr st.


Vi, dvs. Carin och jag kommer stå på ICA Kvantum i Sjöbo"mellan dörrarna"
den 6 oktober
och på Tomelilla marknad den 25 oktober och då tillsammans med Pro Vitae herrarna, ska bli riktigt kul!

Hoppas på att få in riktigt mycket pengar till Bröstcancerfonden detta året!







2 kommentarer: