torsdag 8 mars 2012

Bra besked på mammografin

och på ultraljudet, har inte fått det på papper men läkaren sa att allt såg bra ut så jag förutsätter att det gör det.
Hade en jättebra dag i Kristianstad med fika och Carin vid min sida hela dagen, Carin höll på att missa bussen så det blev en extra stund då hon åkte med en bit för att hinna ifatt bussen. Vi delade även ut papper och information från Lydiagården, jag fick rusa iväg till mammografin men Carin lyckades samla alla kuratorerna och sjukhusprästen så dom alla fick informationen, dom var tacksamma för det och vi med såklart :) Vi tog en tur till centrum också så dels fick jag min 30 minuters promenad och så fick jag inhandlat present till chefen som fyller år idag, Grattis!
Påväg hem stannade jag till hos Ebba och lyckades nog få med mig några basiller så jag åkte på en ordentlig förkylning, har tagit det ganska lugnt idag på jobb, imorgon ska jag till läkaren i Ystad för att höra vad han anser om min galla, ska den bort eller? Sen är det träning och på em kommer Annelie och Håkan för på lördag är det utställning i Danmark.... Livet rullar på....

3 kommentarer:

  1. Åhh vad skönt. ett orosmoln mindre att bära på.

    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  2. Grattis, så ska det vara i fortsättningen för dig med:)
    Kram
    Lisbeth

    SvaraRadera
  3. Så skönt med goda besked ♥
    Jag har ny koll under våren, men än så länge känns det okej.

    Har skickat vänförfrågan till dig i fb. Känn inget tvång:-)

    Men från det ena till det andra så känner jag så igen det där med att gå upp i vikt och inte "känna igen sig själv". Så är det för mig också, och kilona sitter som berg!
    Nåja. Det kanske rättar till sig. Och huvudsaken är att inte bli sjuk igen!

    Varm kram och ha en fin helg!

    SvaraRadera