onsdag 7 september 2011

Tiden springer iväg...

Tänkte ju uppdatera oftare men jag hinner inte, kommer oftast på det sent på kvällen då jag ska lägga mig och inte orkar.

Helgen som gick var jag och A i Göteborg på kattutställning, en trevlig helg med goa vänner men arrangörerna borde nog fundera över en del.... jaja inte alla som passar att ha med folk att göra.

I måndags hade vi skypemöte på kvällen, igår tisdag var det föreläsning i Kristianstad med BC föreningen Viktoria, en trevlig föreläsning som dock var för lång, ,1½ timme utan paus så sista halvtimmen var det svårt att koncentrera sig, efter det var det kaffe och landgång och lottdragning, som vanligt hade jag bara nitlotter ;) Carin däremot lyckades få två par strumpor och så gav hon det ena paret till mig, TACK :)
På slutet lottade dom ut dom landgångarna som blev över, det var 5st och Carin lyckades få dom tre haha, även där var hon givmild så det står en i kylen här :)

På fredag morgon kör R och jag till Uppsala för att delta på Scandinavian Winner, tyvärr har jag inte Musse med mig men den lille killen ska med i allafall, det lär inte bli vinst som förra året men vi kommer säkert få en supertrevlig helg och träffa massor av trevliga kattmänniskor.

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en super fin helg . kram

    SvaraRadera
  2. Önskar er en superkul helg i Uppsala. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas dock att det gick bra idag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kram i massor och sååå kul att träffas. Vi ses i november? (va de va) igen.
    Blir längre träff då.
    Kanske kanske kaaanske ställer jag.
    KOmmer iallafall och vi kan väl äta middag.
    Återigen Kram och du HÄlsa mannen som jag fullständigt glömde bort *skäms*

    SvaraRadera