lördag 24 september 2011

1år med Tamoxifen..

och 10kg tyngre :(
Vikten går bara uppåt hela tiden, jag kan inte ha varken byxorna eller vinterjackan jag hade i vintras/våras, inte ens skorna passar, hade önskat det var vatten men det är det nog tyvärr inte...
Det har gått ett helt år sen sista behandlingen och starten av Tamoxifen, jag satt igår och läste bloggen från sep/okt 2010 och jag blev väldigt ledsen, dels över hur dåligt jag mådde men ändå kämpade på, försökte vara glad för det "förväntades" eftersom det var "över" med behandlingen... dels över alla kommentarerna från dom som inte finns med oss längre, bara i min lilla "cancervärld" är det många som inte finns kvar, det gör ont...
Försöker dock skicka lite styrka till alla dom som är mitt uppe i sina behandlingar nu, Kämpa på!!

Idag ska vi till Trelleborg, A och jag ska först gå på hattmuseet och sen blilr det lite shopping på Valen för att avsluta med god mat hos A & H Blir garanterat en trevlig dag, hoppas ni andra också får en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en trevlig dag i Trelleborg.
    Ska bli roligt att träffas i Lund.
    Kramiz-jamiz Yvette

    SvaraRadera
  2. Härligt att träffa dig i Kivik idag. kramen

    SvaraRadera
  3. Förstår dina tankar.
    Hoppas ni fick en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men du finns kvar, och det kan vi glädjas åt trots det tråkiga runt denna karusell :D Bra kämpat! Taxen har satt sina spår...
    Kram och ha en underbar helt! Kram Ida

    SvaraRadera
  5. Alltid tråkigt att minnas de fina vänner som inte längre finns. Men du finns och du har kämpat hårt, det ska du vara stolt över. Kram

    SvaraRadera
  6. OCH som jag försökt skriva flera gånger nu, du är jättefin ! Kram

    SvaraRadera