torsdag 1 november 2012

ROSA MÅNADEN är slut...

Nu är vi inne i november, Rosa månaden är slut och alla bössor är räknade och vi har åter igen bidragit med en massa pengar som kommer till stor nytta inom bröstcancerforskningen.
Jag är extra stolt över att få samarbetat med Anne och City Gross i Staffanstorp, dom har gjort ett fantastiskt jobb för Bröstcancerfondens insamling och sålt en massa Rosa Band för oss, 
totalt fick dom in 25 140 kr JIPPIE Ni är bäst! 
Detta har kommit lite pö om pö eftersom ingen av oss gjort detta och ändå slutade det så bra så nästa år kommer det bli ännu bättre då ska vi planera bättre :)
Jag är så stolt över er alla på City Gross som glatt hjälper till och säljer banden, HURRA för er!


Vill man sätta in en slant så går det bra hela året, Bröstcancerfonden - PG 90 05 91-9


Jag vill även tipsa om följande konton för dom behöver också pengar och kanske någon känner mer för någon av dom andra fonderna, ALL Cancer behöver pengar till forskning!


Prostatacancerfonden - PG 90 01 01-7
Barncancerfonden - PG 90 20 90-0
Cancerfonden - PG 90 19 86-0

Sen vill jag berätta att jag mår bra, operationen har gått fint, jag har ett nytt bröst och platt mage.. ja platt och platt, den är svullen men snart är den platt :) jag är stel och kryckig men så lycklig. Är det så att någon vill se foto kommer jag lägga ut detta senare när det går att se före och efter...


2 kommentarer:

  1. Grattis till insamlingen, fina pengar.

    Och extra grattis till PLATT MAGE (vem vill inte ha det) och naturligtvis till nya bröstet. Välkommen till värdlen.

    Hoppas du snart är rörlig o fin igen.

    Självklart vill vi se bild.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad för din skull ! Vill du lägga ut bilder, så tittar jag gärna. Stor Big Hug

    SvaraRadera