torsdag 11 oktober 2012

Äntligen...

YES idag ringde sköterskan och undrade om jag ville ha tid för operation den 25 oktober, JA, det vill jag :)
Detta är vad som ska göras, om 2 veckor, knappt jag tror det är sant.
http://www.lio.se/upload/16063/brostrek4.pdf

Jag har inget problem att vara utan bröst, det jag harf problem med är att varje gång jag ser mig i spegeln ser jag bara detta...


Jag hade tid för CT Thorax och Buk i tisdags och allt var bra, nu är det bara en mammografi kvar
men det ska F-N inte va nåt där heller!!

Om två veckor!!

6 kommentarer:

  1. Jag önskar dig All Lycka till i världen! Skönt att du inte behöver vänta länge.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Så roligt!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  3. Vad roligt!
    Men varför gjorde du CT, misstankar, eller gör man det innan rekonstruktion?!

    SvaraRadera
  4. Härligt och spännande. Grattis och lycka till!
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  5. Hå, man gör alltid en CT innan den operationen.

    Tack alla!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis och lycka till! Stor kram

    SvaraRadera