fredag 20 april 2012

Jaha... vad säger man... Är ju frisk iallafall...

Livet är inte en dans på rosor, det ska gudarna veta, är man bara frisk klarar man väl allt, kanske därför jag inte tog beskedet så hårt som jag kanske borde... På torsdag kommer facket till mitt jobb, jag kommer bli uppsagd då, det finns inte utrymme för två personal, det kommer bli tufft, jag får inte mycket a-kassa på mina fjuttiga 24 timmar i veckan men det får ju gå, hoppas kunna få ett annat jobb med lite fler timmar framöver.. Jag får se det som att det är nya dörrar som öppnas, nya möjligheter, livet är fullt av överraskningar och det brukar bli bra i slutänden, har laddat hem appen Jobbsökaren...

Nu ska jag iväg och ha en trevlig helg iallafall, slutet på utbildningen till kontaktperson, ser fram emot att träffa alla trevliga igen, så nu packar jag, njuter av helgen och livet och jobbet funderar vi på nästa vecka!

2 kommentarer:

  1. nämen....:( , hoppas ni får en fin helg i Alvesta

    SvaraRadera
  2. Åh vännen, så ledsen för din skull.
    Men som du så riktigt skrev.
    Det väntar garanterat nåt bättre "bakom hörnet".
    Tazz&Kram

    SvaraRadera