söndag 21 augusti 2011

söndag...

Sitter och jäspar och borde gå och lägga mig, fick idag besked om att cancern har skördat ytterligare en person jag känner, eller kände... det är tungt och tankarna blir många på den satans sjukdomen...

Annars har vi haft en fin  helg, A & H var här och vi fyra hade kräftskiva, som vanligt riktigt trevligt, goda kräftor och god dricka :)

Idag skulle min förra arbetskamrat och hans sambo komma men tyvärr blev han sjuk, trist för vi hade verkligen sett fram emot denna dagen, men vi får ta igen det en annan dag.

Vid 22 ikväll ringde dottern och bad om hjälp, svärsonen stod med bilen och båten på släpet och bilen ville inte mer så L fick rycka ut och hjälpa till.

Nu ska jag sova, Tack för en fin helg.


.

2 kommentarer:

  1. kram till dig fina Lisbet, vi måste nog tyvärr vänja oss vid att ha det där cancermolnet på vår himmel. Har ikväll fått bud att ytterligare en person jag känner väl är drabbad. Ibland är molnet svart och hotfullt andra dagar syns det knappt. styrkekramar

    SvaraRadera
  2. Bilar är inte roligt.
    Önskar dig en underbar helg.
    Tazz o Kram
    Jo jag vet att det är en vecka senare. *ler*

    SvaraRadera